dilluns, 15 de novembre del 2010

Ja tenim els nostres "kits" de Nadal!!

Cada kit es composa d'un mínim de 6 galetes, a combinar com vulgueu.


Galetes per penjar a l'arbre




Aquests són alguns dels nostres models:






Us proposem alguns exemples de Kits:




Galetes per guarnir la vostra taula de Nadal
Amb el nom dels vostres convidats o amb motius nadalencs.







Galetes per felicitar el Nadal d'una manera original.






Galetes per acompanyar les vostres sobretaules.
Galetes per penjar de la tassa de cafè o tè.




Combineu-les com vulgueu!!

5 comentaris:

Tati ha dit...

y yo puedo decir que aparte de ser una obra de arte, estas galletas están de vicio!!!!

Suit-me ha dit...

Tati!!!!!!! Ya han llegado las galletas! Me alegro de que te gusten....
Un beso enorme a los dos :-)

themarymaryskitchen@gmail.com ha dit...

Preciosas galletas! que maravilla! ya tienes una seguidora mas, no me kiero perder ni una! :))))
Un besito y buen domingo!

Vanessa ha dit...

Esto es una magnifica idea Eva, me encantan! Son preciosas!

Pastelitos ha dit...

Que esta Navidad se convierta en el umbral de un año lleno de dicha, amor, felicidad, salud y éxito.

Publica un comentari a l'entrada